HTC ще търси успех с нов маркетинг гуру

HTC ще търси успех с нов маркетинг гуру
A A+ A++ A

Наскоро шефовете на HTC признаха, че имат проблеми с маркетинга на продуктите си и не могат да ги представят по най-добрия начин пред потребителите. Според информация на Bloomberg News компанията ще се опита да промени това с наемането на работа на Пол Голдън, който в периода 2008 - 2012 година отговаряше за американския маркетинг на Samsung. Докато работеше за корейската компания той успя да пусне и успешната кампания Next Big Thing, която беше насочена срещу Apple и успя да изпълни целта си.

От HTC са потвърдили назначението и са заявили, че продължават да инвестират в талантливи хора като част от мащабна стратегия за подобряване на организационната структура на компанията. В началото Голдън ще работи на тримесечен договор и ще отговаря директно пред председателя на борда на директорите на HTC Шер Уанг.

http://www.theverge.com/2014/4/18/5627036/htc-hires-paul-golden-former-samsung-cmo-report

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"