Колко пари даде кабинетът на медиите за реклама на европрограми

Колко пари даде кабинетът на медиите за реклама на европрограми
Снимка: de.wikipedia.org
A A+ A++ A

Справка на Министерския съвет за изплатени средства по договори с медии по Комуникационните планове на Оперативните програми и Програма за развитие на селските райони, сключени в периода 1.06.2013 – 2.04.2014 г., показва, че почти всички медии са получили европари. Правителството на Пламен Орешарски е отделило 6,2 млн. лева за реклама на европрограмите в медиите. От тях около 4,5 млн. са по договори, сключени преди мандата на това правителство.

Най-много средства за популяризиране на европейските програми от юни м.г. до сега са предвидени за Дарик - 312 000 лева, от които 60 000 още не са изплатени. Следват ТВ7 с 297 000 лева, част от които също не са изплатени, Нова телевизия с 222 000 лева и Би Ти Ви с около 210 000 лева.

Сумите за реклама на политиките на ЕС са изплатени на медиите по комуникационните стратегии на програмите за конкурентоспособност, развитие на човешките ресурси, административен капацитет, регионално развитие, транспорт, околна среда, развитие на селските райони.

#медии #Пламен Орешарски #европари #европрограми

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Вътрешна политика
Последно от Вътрешна политика

Всички новини от Вътрешна политика »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"