Mediaresearch стана част от Nielsen Group
AC Nielsen Netherlands придобива 51% от акциите в Mediaresearch. Стратегическото партньорство на Mediaresearch обещава да ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, както и да подкрепи текущите проекти на компанията, по-специално тези на чуждестранни пазари.
Admosphere (UK) Ltd. продължава да притежава останалите 49% от акциите в Mediaresearch.
Досегашната стратегия на Mediaresearch няма да бъде променяна. В съответствие с постигнатото с новия партньор споразумение, компанията ще продължи да развива чешките технологии, като при това ще запази фокуса на дейността си и гамата на предлаганите продукти.
Партньорството ще даде възможност на Mediaresearch, а така също на нейните настоящи и бъдещи клиенти, да работят с технологиите и продуктите на Nielsen.
В Чехия ще развиват дейност и ще предлагат взаимно допълващи се услуги две от сестринските компании в холдинга - AC Nielsen CR, която ще фокусира дейността си основно в областта на ритейл-мониторинга и Mediaresearch, която до края на годината ще се преименува на Nielsen Admosphere.
Всички дружества от групата на Mediaresearch, в които компанията притежава мажоритарен дял, стават част от международния холдинг Nielsen. Това са компаниите Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia и Mediaresearch Bulgaria.
Още по темата:
- » Бежанците в Турция получават дебитни карти предоставени от ЕС
- » Част от средствата за спасители на неохраняемите плажове може да не се похарчат
- » Част от човешко тяло е намерена край Девня