Lenovo иска да наложи смартфоните си с бранд, атрактивни цени и поддръжка

Lenovo иска да наложи смартфоните си с бранд, атрактивни цени и поддръжка
A A+ A++ A

След броени дни смартфоните на Lenovo ще се появят официално и на българския пазар. Вече писахме, че това ще стане в края на този месец, но на среща с Алексей Клочков, изпълнителен директор на Mobile Business Group за регион Изток на Lenovo, и Владислав Иванов, мениджър "Смартфони и таблети" за Югоизточна Европа на Lenovo, стана ясно, че стартът на продажбите ще бъде през първите дни на септември. По стечение на обстоятелствата това ще съвпадне и с пресконференцията на компанията на изложението за потребителска електроника IFA, на която ще бъдат представени нови мобилни продукти.

Повече детайли за конкретните модели и ценовото им позициониране ще имаме в края на следващата седмица, но на срещата стана ясно, че на нашия пазар до края на годината ще бъдат предложени 10 модела във всички ценови категории като ще се акцентира върху средния около 500 лв, в който стават и най-големите продажби. Сред устройствата ще бъде и впечатляващият модел Vibe Z2 Pro, който беше представен в началото на месеца и с който успяхме да поработим на срещата. Очаква се цената му да бъде много атрактивна и значително по-ниска от топмоделите на конкурентите.

Според Алексей Клочков Lenovo ще се опита да повтори успешната си стратегия от навлизането на други сходни с нас пазари. Например компанията вече има над 10% пазарен дял в Русия, където е в топ 5 на производителите на смартфони, но най-впечатляващ се оказва ръстът в Украйна, където с над 20% пазарен дял Lenovo е пазарен лидер. И това компанията е постигнала едва за 3 тримесечия. Засега не е ясно как ще се развият нещата в България, но смартфоните ще се продават от всички мобилни оператори, като някои ще предложат само определени модели, а освен това устройствата ще могат да бъдат намерени и в мрежата на големите вериги за техника.

Освен на агресивни цени Lenovo ще заложи и на разпознаваемостта на марката - все пак компанията е лидер на пазара за компютри не само в България, но и в световен мащаб. Заедно с това обещава и бърза сервизна поддръжка, тъй като е подписала договор с една от най-големите независими сервизни центрове в България. Другата седмица очаквайте повече подробности за продуктовата гама, с която компанията ще се опита да спечели българските потребители, а на изложението IFA в началото на септември ще видим интересни нови мобилни продукти, които тази есен ще стигнат и в България. Вече се заговори, че сред тях ще има фитнес гривна и носи таблети, но освен това ще видим и смартфони в различни категории.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »