Българи от Русе попаднаха в рекламите на "Таймс скуеър" в Ню Йорк

Българи от Русе попаднаха в рекламите на "Таймс скуеър" в Ню Йорк
На снимката: Даниела Кюркчиева (с червената коса)
A A+ A++ A

Нова атракция в Ню Йорк за туристите е присъствието им на светещите реклами на "Таймс скуеър". Тази възможност им дава кампанията Love is on на козметичния гигант "Ревлон" около Коледните празници, а огромният билборд със снимките на гостите на града се намира в непосредствена близост до най-големия дигитален екран в света, използван от Гугъл.

Оказва се, че за да се появиш на въпросните реклами, е необходимо да си в подходящото време на подходящото място.

Миниатюрна камера, разположена на площада, в определен момент улавя събралото се множество от хора. Постепенно се прави увеличение на картината, докато се фокусират няколко човека, които да попаднат в рамките на едно сърце.

Тази снимка се появява на рекламата на "Ревлон" няколко пъти, като същевременно се популяризира Love is on – до 31 декември да се изпратят снимки, свързани с любовта, като най-добрите ще бъдат представени в специална реклама на "Таймс скуеър".

Сред късметлиите има и русенци – младият пианист Николай Димитров и преподавателката му Даниела Кюркчиева, които бяха в Ню Йорк за изява в "Карнеги хол". Те успяха да попаднат два пъти в "сърцето", тъй като това заснемане се прави съвсем за кратко, след което се чака поне половин час да се завъртят останалите реклами и отново да започне играта.

#Турист #туризъм #туристи #български туристи #реклама #Ню Йорк #Таймс скуеър

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Лайфстайл
Последно от Лайфстайл

Всички новини от Лайфстайл »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"