Изхвърлиха рускиня от роден мол, искала да върне стока (ВИДЕО)

Изхвърлиха рускиня от роден мол, искала да върне стока (ВИДЕО)
снимка: Youtube
A A+ A++ A

Руска гражданка е била изхвърлена от роден мол в Бургас. Причина за грубото отношение към жената се оказало желанието й да върне закупена стока. Инцидентът е бил запечатан на видео, което от няколко дни буди страсти в социалните мрежи.

Видеоклипът, показва грубо отношение на собственичка на бутик към рускинята. Действието се развива ден, след като клиентката е закупила панталон за 210 лева. Осъзнавайки, че стока не ѝ е по мярка, тя се опитва да върне продукта и иска да ѝ бъде възстановена сумата.

Клипът е заснет в момента, в който собственичката на бутика разбира за какво се е върнала жената. Тя започва да я блъска и да ѝ крещи да напусне магазина.

„Излизай веднага от магазина ми, махай се, ще те наритам. Да не съм те видяла, ако искаш - извикай полиция. Не мога да се разправям с такива като вас, ако всички идват и връщат. Заминавайте, за да не извикам бодигарда. Ще се научите, че идвате в бутик, тук не се взима и не се връща”, крещи собственичката.

Кой е прав и кой е крив?!

Промените направени в Закона за защита на потребителите от юли 2014 г. постановяват, че всеки потребител има право да върне стока в рамките на двуседмичен срок от датата на сключване на договора (покупката) или от датата на приемане на стоките при договор за продажба.

Потребителите могат да върнат стока или да се откажат от сключен договор, без да посочват причина, без да плащат неустойка или да дължат обезщетение. Ако потребителите не искат да посещават магазина, те могат да поискат връщане на сумата от разстояние.

Нужно е да се предостави касова бележка или фактура при връщането на конкретния продукт. Законът предвижда между 500 лв. и 3000 лв. глоба за всеки търговец, който не спази постановленията.

Ако онлайн търговец не е указал адреса си онлайн, срокът за връщане на стоката става от седем дни до три месеца. Ако търговец не е посочил адрес, на който може да бъде открит, Комисията за защита на потребителите трябва да бъде сезирана, за да му наложи санкция и да принуди фирмата да върне парите на потребителя.

Ето и скандалното видео:


 

#Бургас #мол #рускиня

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"