Над 100 жалби са подадени към новите омбудсмани за парното
Повече от 100 жалби са подадени към омбудсманите на "Топлофикация-София" за по-малко от месец, откакто бе отворена приемната на тримата обществени посредници.
62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни. Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза един от тримата обществени посредници Деян Дянков, цитиран от БНР.
"Преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация“, изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от „Топлофикация“ нещата стават по-сложни. Мисля, че и там могат да се намерят някои решения, но основно абонатите трябва да гледат и да сравняват с предходен период какво са ползвали, защото така излизат общо взето отговори на много въпроси", посочи той.
До края на тази седмица ще бъде готов сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация София".
Още по темата:
- » Топлофикация София въвежда дистанционна резервация за посещение в клиентски център
- » Спират парното в София от днес
- » Авария остави Перник без парно и топла вода